Obliba hybridních nylonových kytar je opět na vzestupu, a to nejen u mladších hráčů, které oslovily novější modely Ibanez FRH10N a TOD10N, postavené pro Tima Hensona z kapely Polyphia. Králem tohoto segmentu ale nadále zůstává kanadský Godin, jenž má se stavbou nástrojů daného typu více než třicet let zkušeností, které zhmotnil v nové sérii s označením Multiac Mundial, dodávané ve čtyřech barevných úpravách.
Edice Multiac Mundial, která je podle slov výrobce výsledkem dlouholetého výzkumu a má být ideální volbou pro koncertní použití, představuje modernější alternativu ke známé kolekci Multiac, od níž si vypůjčila základní koncepci, osvědčené materiály i tvar evokující Telecaster. Oproti předchozím nylonovým Multiacům nástroj boduje nižší hmotností a v neposlední řadě také přívětivější cenovkou.
Zadní deska a luby dutého těla jsou vyrobeny ze stříbrolistého javoru s cedrovým topem, dodávajícím zvuku potřebnou artikulaci a otevřený vzdušný tón, krk z jednoho kusu španělského cedru je ke korpusu přišroubován přes ergonomicky tvarovaný spoj, a palisandrový hmatník s plošším radiusem 16 palců nese 22 středně silných pražců a ořech ze směsi Graph Tech široký 48.3 mm.
Kytara opatřená standardní menzurou 25.5 palců dostala klasickou kobylku se základnou z palisandru, kompenzované sedlo a firemní ladicí mechaniky v černé barvě s převodovým poměrem 16:1. Aktivní předzesilovač Godin Double Source Custom, stejný jako u modelů Encore, umožňuje kombinovat piezo snímač uložený pod kobylkou a senzory uvnitř těla, což ve srovnání s konvenční elektronikou poskytuje přirozenější akustický zvuk a větší flexibilitu.
Nylonové hybridní kytary Godin Multiac Mundial, jež jsou i přes dutou konstrukci korpusu odolné proti vzniku zpětné vazby, lze pořídit v lacích Arctik Blue, Aztek Red, Ozark Cream nebo Kanyon Burst. Oficiální cena se v případě americké části trhu pohybuje těsně pod hranicí 1300 dolarů. Výrobu obstarává kanadská centrála značky.